Klachtenregeling

Stolp+KAB hecht waarde aan tevreden relaties. Daarom werken wij steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt, kunnen echter misverstanden ontstaan of fouten worden gemaakt. Indien u niet tevreden bent over één van onze medewerkers, over onze dienstverlening of anderszins, dan nodigen wij u uit dat zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Uw opmerking nemen wij serieus en waar mogelijk zoeken wij met u naar een passende oplossing.

Persoonlijk gesprek

Vaak kunnen klachten het beste tijdens een persoonlijk gesprek worden opgelost; wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen met uw vaste contactpersoon binnen onze organisatie. Heeft u geen vast contactpersoon, lukt het niet met hem of haar in contact te komen of heeft u reden dat niet te willen, dan kunt u contact opnemen met de verantwoordelijk vennoot of vestigingsdirecteur. De contactgegevens kunt u vinden op onze medewerkerspagina.

Meer informatie

Is uw klacht met een gesprek niet verholpen of leent uw klacht zich niet voor een gesprek, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij het Dagelijks Bestuur van Stolp+KAB adviseurs en accountants. Uw brief kunt u richten aan het secretariaat van de vennootschap: Charlotte van Pallandtlaan 24, 2272 TR Voorburg. Uw klacht zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen. In elk geval ontvangt u binnen enkele werkdagen een ontvangstbevestiging.

Producten & Diensten