Veelgestelde Vragen Mijn Stolp+KAB

Op deze pagina leest u de veelgestelde vragen over ons cliëntenportal Mijn Stolp+KAB. Heeft u na het lezen van onderstaande informatie en tips nog vragen? Neem contact met ons op via info@stolpkab.nl.

Hoe accordeer ik?
Hiervoor verwijzen wij u graag naar de brochure Aan de slag met Stolp Online. Op dit moment beschikken wij nog niet over een nieuwe brochure met de naam Mijn Stolp+KAB. De werkwijze blijft echter ongewijzigd.

Het document dat ik open is vaag en/of doorschijnend en heeft een zichtbare achtergrond. Hoe kan ik dit aanpassen?
Links bovenaan het document vindt u de knop 'Download document'. Als u hierop drukt, kunt het document openen en eventueel opslaan of afdrukken zonder de zichtbare achtergrond op het beeldscherm.

Wanneer ik het document afsluit, sluit het portaal Mijn Stolp+KAB direct af. Hoe voorkom ik dit?
Het document moet worden afgesloten bij het grote kruis direct naast het geopende document.
Wanneer u op het kruis rechts bovenaan klikt, sluit u Mijn Stolp+KAB volledig af.

Ik wil mijn aangifte inkomstenbelasting accorderen. Waar vind ik deze?
De aangifte inkomstenbelasting kunt u vinden in uw eigen IB-account. Onder Widgets rechtsboven in het portaal vindt u het tabblad 'Geselecteerd'. Hieronder staan de bedrijven of personen die voor u van belang zijn en hier kunt u wisselen tussen uw bedrijfs- en privégegevens.

Ik heb documenten geaccordeerd. Waar vind ik deze documenten?
Onder Navigatie linksboven staat het tabblad 'Dossier'. Hieronder kiest u dossiers/accordering online/jaartal en vindt u alle door u geaccordeerde stukken.

Hoe verstuur ik mijn jaarrekening naar de bank?
Zoek uw jaarrekening op in Mijn Stolp+KAB. Het document kunt u vervolgens downloaden en opslaan op uw eigen computer. Na goedkeuring van de jaarrekening ontvangt u van ons een e-mail. Hierin wordt vermeld dat de status van het document is veranderd in 'te verwerken/verzenden'.

Wat wordt er hierna nog van mij verwacht?
De e-mail ter goedkeuring van uw jaarrrekening geld als bevestiging. U hoeft hier verder niets te doen.

Ik krijg een foutmelding na het invoeren van mijn sms-code. Wat moet ik doen?
De sms-code is maar een beperkte tijd geldig. Daarnaast moet het invulvlak voor de sms-code volledig leeg zijn, anders klopt de code niet.

Het beeldscherm is niet volledig. Ik kan het beeld niet verslepen. Wat moet ik doen?
Om het beeld groter te krijgen klikt u rechtsboven in uw beeld op het tandwiel (tools). Hier kunt u de instellingen wijzigen bij zoom. Door dit kleiner te zetten krijgt u een volledig beeld.

Wat zijn de publicatierapporten op Mijn Stolp+KAB?
Het publicatierapport voor de Kamer van Koophandel is een XBRL-bestand en de pdf-versie is een gerenderd (leesbaar gemaakt) exemplaar.

Waar kan ik de begeleidende brief bij de jaarrekening terugvinden?
Begeleidende brieven bij de definitieve jaarrekening worden door ons in uw dossier geplaatst.